Bby<333


12/6-10<3
Det måste va den bästa dagen. Dagen då det blev du&jag. Hihi! Jag e så jävla lycklig och glad mär jag e med dej och du får mig att känna mig trygg.
När vi först började pra med varandra så kunde jga akrig ana att det skulle bli du&jag tsm, trodde bara att vi skulle va vänner.
Jag har sagt detta flera gånger innan, du är inte bara min pojkvän utan du är en utav den bästa vännen jag har, och det är det jag tycker är viktigt i ett förhållande, att man är bra vänner och att man kan lita på varandra. Visst, du vet att jag har svårt att lita på killar efter det jag har vart med om bara de senaste 2 åren, men dej kan jag lita på som mest älskling. En månad har gått nu och jag älskar dej otroligt mycket. Många minnne på bara en månad och många fler ska det bli. Att få vakna upp bredvid dej på helgerna och se din blick möta min precis när man har vaknat är det bäsa som finns, att bara veta att du finns där för mig får mig att bli varm i hela kroppen.
Oskar Hansson du e allt för mig, jag älskar dej massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0