I bilen

Sitter i bilen och e påväg till Måills i Småland, där Stefans mamma bor. Åker hem till Halmstad igen imon men kan ju lätt säga att jag längtar sjukt mkt till att vi kommer hem. Bara två dagar efter vi kommer hem så börjar Marinfestivalen och Rix FM festivalen e på Måndag :)
Denna veckan är faktiskt rätt så fullt planerad tror jag, från torsdag till nästa måndag så kommer jag antagligen vara mkt på Marinfestivalen och träffa massa härliga kompisar man inte träffat på ett tag. :D
Måste också passa på att säga att på Tisdag nästa vecka så ska man iväg till Åled på en liten förlovningsfest. MIna vänner Felle och Robin ska förlova så, så måste ju säga  GRATTIS :D <3


En helt random och gammal bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0