såja...

...nu börjar det närma sig att åka in till tågstationen. Gick upp klockan 06.15 för att jag skulle hinna göra klart allt och så. Usch det med den pacningen jag har med mig kommer folk tro att jag ska va borta hur länge som helst. Har ju som sagt typ kläder för hela 10 dagar eller något sånt. Antar att det blir att sova på tåget om det e möjligt:S
Idag kommer också Nea hem och då åker jag...sen när vi kommer hem så åker hon igen.:(

SAKNAR DEJ NEA!!!!! <3333
Och JAG ÄLSKAR DEJ OSKAR!!!!!<33333

Kommentarer
Postat av: LINNÉA :D

Heeeeeeej söööötnos, fan vad trött jag är, kom nyss hem och har suttit i bilden i över 16 timmar så ska sova nu. Intressant jag vet!

JAG SAKNAR DIG DIN GURKA

2010-07-14 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0