Svedala

Jaha, då bär det av till Svedala imon då. Ska faktiskt bli hyfsat kul. Men det lär ju inte bli något bloggande under tiden...Fast det brukar jag ju inte göra så mycket för tiden ändå.
Har ju packat klart och sp men känner att jag måste packa om för jag skår vad om att jag har glömt något litet, som typ tandkräm o tandborste eller bara toffsar o hårspännen som man alltid kan behöva.
Vi kommer bara vra borta i 4 dagar men har typ med mig kläder för ca 10 dagar eller något :S Kameran kommer ju självklart med också så man kan ta bilder och sen lägga ut här.
Har däremot inte hittat överföringssladden till kameran ännu så ni kan se bilder från alla andra tillfällen jag har tagit miljoner bilder :P

Och en sak kommer sakna Oskar så hiiiimla mkt "/


Älskar dej sjukt mkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0