Uppdate från Svedala ;)

måste ba lägga in ett kort inlägg och säga.
det första bandet som uppträde här på Svedala rock festival idag var ett band som hette Slippery Floor eller något sånt, jag kan säga att jag har nog aldrig sett en sådan söt gitarrist i hela mitt liv:O
Det går inte förklara med ord...he was perfect!
Okej jag kanske överdriver en aning men jag tycker att han var jättesöt. Tog typ miljoner bilder med mobilen så bild kommer ni få se snart mohahahah fast det var ju mest då på han gitarristen...borde ha tagit på hela bandet, ångrar nu att jag inte gjort det.
Men men dem gjorde covers på T.ex Green Day och lite moderna band och så. Dem var kanske runt 16-17? Jätte duktiga var dem verkligen :)
Sådär, det var det ända inlägget idag och kanske ett väldigt onödigt men men w/e :)
God natt sov gott, puss&Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0