YES!!!

Sitter nu inne på pappas kontor ( det är egentligen en liten bod). Fick reda på för någon timme sedan att det finns internet här som man kan använda. Så slänger upp ngt inlägg då o då nu i veckan bara för att jag e så duktig:D Imon börjar hela festivalen, men pappas scen öppnar inte fören på fredad då det e lite större band som kommer:) Dem som kommer uppträda på pappasa scen ör bland annat:
Europe
Takida
Erik Grönwall
Sen senare ikväll blir det att utforska Malmö lite med pappa, Jennifer, Ilve och Jens tror jag.
Mitt och Jennifers arbete för denna dagen gick ut på att skära och ta bort fett från fläskfilé. 13 stycken skar jag i bitar och det tog mig förfan nästan 3 hela timmar:O!!! KAN NI FATTA DET?? Usch kommer aldrig vilja äta fläskfilé igen ( eller??? ;) )

Jag har lite tråkigt som ni kanske ser men alltid lite kul med bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0