ska va rubrik här

Snart iväg till Staffansalen för andra gången idag. Har absolut ingen lust till det. Vill bara va hemma, ta det lugnt och lata mig vid datan.
Jag funderar faktiskt på att åka o träna imon om det inte blir för sent i Staffansalen imo, för att träna det behövs verkligen! Var 100 år sedan jag åkte te FORM.
Sen på kvällen blir det fest i Grötvik med Nea och typ måååååånga fler, hoppas bara at man inte stöter på en viss person...då lär det bli stora konflikter mellan mig och den personen...tyvärr "/

Kan ju säga att va konfaledare var inte alls som jag tänkt mig. Det e fullt med skitsnack mellan dem nya ledarna och gamla vänner fryser ut em totalt. Tål inte sånt så snart kommer det va nog med all skitsnack för jag kommer få nog och kommer antagligen skälla ut denna person som håller på att bete sig som om den personen var sååååå mycket bättre än alla andra som existerar på denna jorden.
Jag tål inte falska människor helt enkelt"/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0